• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 56

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

GÖRSEL PROGRAMLAMA ORTAMLARINDA YAPILAN OYUN GELİŞTİRME ETKİNLİKLERİNİN ETKİLİLİĞİ 

Çakır, Recep; Erdoğmuş, Feray Uğur; Balcı, Hasan; Korkmaz, Özgen (2021)
Özet: Bu ara?tırmanın amacı ilkokul öğrencilerinin görsel programlama araçlarıyla yaptıkları oyun geli?tirme etkinliklerinin öğrencilerin programlamaya kar?ı olan tutumlarına, öz-yeterlilik algılarına etkisi ve öğrencilerin ...

ORTAOKULLARDA ERGENLİK ÇAĞINDAKİ ÖĞRENCİLERİN SİBER ZORBALIK DAVRANIŞLARI, SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIKLARI VE SOSYAL MEDYA BOZUKLUKLARI 

Korkmaz, Özgen; Bolat, Durmuş (2021)
Bu araştırmanın amacı, ortaokulda öğrenim gören ergenlik çağındaki öğrencilerin siber zorbalık davranışlarını,sosyal medya bağımlılıklarını ve sosyal medya bozukluklarını tespit etmektir. Bu çalışma nicel araştırmayaklaşımlarından ...

TÜRKÇE DERSİNDE DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ 

Atatekin, Derya; İstanbullu, Aslıhan; Korkmaz, Özgen (2023)
Bu araştırmanın amacı Türkçe dersinde dijital hikâye kullanımının öğrencilerin başarılarına ve derse dönük tutumlarına etkisini incelemektir. Araştırmanın çalışma grubunu Antalya’ da bir devlet okulunda öğrenim gören 60 ...

Yaratıcı Drama Yöntemi Bileşenlerine Yönelik Sınıf Öğretmeni Görüşleri 

Kurt, Murat; Yılmaz, Muhammet; Korkmaz, Özgen (2023)
Yaratıcı dramanın temel bileşenleri lider, mekân, katılımcılar ve konu olarak ifade edilmektedir. Bu araştırmanın amacı, yaratıcı drama yöntemi temel bileşenlerinin sınıf öğretmenleri görüşlerine göre incelenmesi olarak ...

PEDAGOGICAL CLASSIFICATION OF EDUCATIONAL ROBOTS IN PRE SCHOOL TEACHING 

Korkmaz, Özgen; Kayhan, Osman; Altun, Halis; Yılmaz, Nihat; Gümüş, Muhammed Murat (2023)
This study aims to create a rubric based on the pedagogical properties of educational robots for pre-school students and determine the compliance level with educational robot sets. In this sense, the study is considered a ...

TRENDS IN EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ACCORDING TO ARTICLES PUBLISHED IN THE LAST 20 YEARS IN INTERNATIONAL LITERATURE 

Erdoğmuş, Cavit; Korkmaz, Özgen (2022)
The aim of this research is to determine the trends in the field of educational technology by analyzing the bibliometric analysis of the articles about Educational Technology published in the Web of Science Core database ...

Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Ortamda Ahlaki Değerlere Dönük Algıları Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması 

Korkmaz, Özgen; Erdoğmuş, Feray Uğur; Kovancı, Öznur (2021)
Öğrencilerin teknoloji ile iç içe büyümeleri ve bununla beraber dijital dünyadaki varlıkları göz önüne alınarak, dijital ortamda ahlaki değer algılarını belirlemeye yönelik bir ölçeğin alanyazında olmadığı belirlenmiş ve ...

EĞİTSEL ROBOT EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN KABUL, HİZMETİÇİ EĞİTİME DÖNÜK TUTUM VE BT ÖZ-YETERLİLİKLERİNE ETKİSİ 

Korkmaz, Özgen; Acar, Bahadır (2022)
Bu araştırmanın amacı, eğitsel robotlarla blok tabanlı kodlama kursu hizmet içi eğitimine katılan öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik tutum düzeylerini, eğitimde bilgi teknolojileri kullanımı öz-yeterlilik düzeylerini ...

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlikleri 

Bolat, Ahmet; Karamustafaoğlu, Sevilay; Korkmaz, Özgen (2022)
Bu çalışmada fen bilimleri öğretmenlerinin üst düzey düşünme becerileri ölçen soru yazma öz-yeterliği çeşitli değişkenler açısından incelenmiştir. Çalışma nicel kökenli tarama modelindedir. Çalışmanın örneklemini Türkiye’de ...

Pandemi Dönemi Bağlamında Öğretmenlerin Teknolojik Formasyon Düzeyleri ve Canlı Ders Etkileşim Düzeyleri 

Kurd, Ebru; Ozden, Muhammet Yasar; Korkmaz, Özgen (2022)
Bu araştırmanın amacı öğretmenlerin hızlı bir değişim sürecine evrilen öğretim süreci karşısında Teknolojik Formasyon Düzeyleri ve Canlı Ders Etkileşim düzeylerini belirlemektir. Araştırma İlişkisel Tarama Modeli kullanılarak ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Korkmaz, Özgen (56)
Çakır, Recep (16)Uğur Erdoğmuş, Feray (7)Karamustafaoğlu, Sevilay (4)Balcı, Hasan (3)... View MoreSubjecttutum (4)bilgisayarca düşünme (3)Tutum (3)uzaktan eğitim (3)akademik başarı (2)... View MoreDate Issued2020 (12)2021 (10)2022 (9)2019 (7)2023 (7)2024 (7)2018 (3)2015 (1)Has File(s)No (56)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: